• Home
    Home Ga terug naar de homepage.
  • Categorieën
    Categorieën Toon alle categorieën op Change in Site
  • Tags
    Tags Toon alle tags die gebruikt zijn op Change in Site.
  • Auteurs
    Auteurs Zoek naar uw favoriete auteur op Change in Site.
  • Inloggen
    Login Inlogformulier
Marjolijn de Graaf

Marjolijn de Graaf

Marjolijn de Graaf is samen met Edwin de Graaf de motor achter Impact Company. Vanuit psychologie en veranderkunde vervult zij de rol van senior procesregisseur en sales. Impact Company faciliteert organisaties naar succesvol organiseren, door aan leidinggevenden 4 veranderinstrumenten aan te bieden waarmee zij meer impact, meer menselijke energie en meer duurzaamheid van organisatievernieuwing bereiken. Zo presteren zij beter en maken zij winst op wendbaarheid.
    
15
sept

De 5 factoren voor een mislukte en dure veranderaanpak

Geschreven door op in Opinie

Wist je dat een aanzienlijk deel van de veranderingstrajecten binnen organisaties niet het gewenste resultaat oplevert?

Doorgaan met lezen
Hits: 3256
Waardeer dit blogbericht:
0
22
mrt

Veranderen: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Geschreven door op in Opinie

Er zijn vele manieren om een organisatie te veranderen. De meest eenvoudige is wellicht een nieuw organogram tekenen en dit per mail naar alle betrokkenen sturen. De meest ‘ingewikkelde’ aanpak is om alle belanghebbenden te betrekken: de participatieve aanpak van organisatieverandering. In deze blog schets ik een methode waarmee participatieve organisatieverandering eenvoudig uitgevoerd kan worden.

Doorgaan met lezen
Hits: 2682
Waardeer dit blogbericht:
0
07
jan

Ketensamenwerking floreert bij gezamenlijk belang

Geschreven door op in Artikelen

Ketenpartners zijn tot elkaar veroordeeld. Ze moeten samenwerken, of ze nu willen of niet. Dit gaat het beste wanneer er een gezamenlijk belang is. Maar hoe creëer je dat wanneer iedereen vanuit eigen belang handelt?

Doorgaan met lezen
Getagged in: Bewustzijn Brein Emoties
Hits: 3186
Waardeer dit blogbericht:
0
18
sept

Van visie naar realisatie

Geschreven door op in Artikelen

Als je wilt dat er iets verandert in je organisatie, is het tijd voor actie. Verandering begint bij een nieuwe visie. Maar hoe kom je tot een succesvolle visie en hoe zorg je ervoor dat het idee concreet wordt? Ik neem je in vier stappen mee van visie naar realisatie.

Doorgaan met lezen
Hits: 3188
Waardeer dit blogbericht:
0
02
juni

Evalueren; waarom nog oude koeien uit de sloot halen?

Geschreven door op in Artikelen

Evaluatie is iets dat vaak over het hoofd gezien wordt. Een project is achter de rug, de successen zijn behaald. Men vindt evalueren dan niet nodig. Jammer, want een goede evaluatie kan veel brengen, denk daarbij bijvoorbeeld aan een kostenbesparing. In deze blog beantwoord ik de zeven belangrijkste vragen over evalueren.

Doorgaan met lezen
Hits: 4227
Waardeer dit blogbericht:
0